Zakończenie obozu

„Co dobre szybko się kończy”. Nasz zimowy obóz w Gliczarowie Górnym również dobiegł końca. Zostają jednak miłe wspomnienia, nowe znajomości i umiejętności jazdy na nartach. Przybliżymy jeszcze co robiliśmy podczas naszego pobytu. W środę oprócz nauki i doskonalenia jazdy na nartach, popołudnie spędziliśmy na hali sportowej w Zakopanem. Wieczorem było dużo śmiechu, gdyż starsi uczestnicy obozu przygotowali zabawę w stylu „Top model”. Pomysłowość i kreatywność naszych uczniów nas zaskoczyły. W czwartek po śniadaniu spędziliśmy czas na stoku. Jesteśmy dumni z naszych uczniów, gdyż wszyscy nauczyli się jazdy na nartach, a uczniowie, którzy już umieli jeździć służyli pomocą początkującym, robili pociąg, jeździli tyłem, pokonali slalom na czas. W piątek z rana rozstrzygnęliśmy konkursy. Po wyjeździe z pensjonatu zajechaliśmy do Zakopanego. Zwiedziliśmy Wielką Krokiew im. Stanisława Marusarza. Byliśmy tam w muzeum poświęconym osobie nestora polskiego Narciarstwa Stanisława Marusarza. Obejrzeliśmy filmik z zimowej olimpiady, która odbyła się w 1936r. w Garmisch-Partenkircgen. Następnie po spacerze na Krupówkach kupiliśmy pamiątki. Szczęśliwie wróciliśmy do domu. Dziękujemy naszym uczniom za dobre zachowanie, wzorową podstawę i zaangażowanie podczas zimowiska. Dziękujemy Rodzicom za zaufanie, jakim nas obdarzyli oddając swoje pociechy pod naszą opiekę. Dziękujemy naszemu kierowcy panu Bogdanowi Książek za bezpieczną i komfortową podróż. Organizator Jarosław Gromek oraz opiekunowie: Aneta Radwańska, Malwina Gromek i Magdalena Kępas.