Zarządzenie nr 12/2022
Wójta Gminy Mirów
z dnia 31 stycznia 2022 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na opracowanie projektu logo Gminy Mirów oraz nadania Regulaminu Konkursu na opracowanie projektu graficznego oraz powołania Komisji Konkursowej
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 18, art. 30 ust. 1 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) zarządzam, co następuje:
- 1
- Ogłasza się konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mirów.
- Zasady postępowania konkursowego określa „Regulamin konkursu na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mirów” stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
- 2
- Powołuje się Komisję Konkursową w składzie:
- Artur Siwiorek — Wójt Gminy Mirów;
- Beata Seweryn- dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Mirowie;
- Dorota Książek -inspektor w referacie Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji Zdrowia;
- Roman Podgórski – informatyk
- 3
- Ogłoszenie o konkursie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Mirów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Mirów.
2.Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji Zdrowia.
- 4
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik do zarządzenia nr 12/2022
Wójta Gminy Mirów
z dnia 31 stycznia 2022 r.
REGULAMIN KONKURSU
na projekt graficzny logo Gminy Mirów
I. ZASADY OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się Konkurs na projekt logo Gminy Mirów, zwany dalej „Konkursem”.
- Organizatorem Konkursu jest Wójt Gminy Mirów.
- Konkurs rozpoczyna się w dniu 31 stycznia 2022 r. i trwa do 18 marca 2022 r.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów określonych w pkt. 3.
II. PRZEDMIOT KONKURSU
- Celem konkursu jest wyłonienie projektu logo Gminy Mirów, który stanie się oficjalną identyfikacją graficzną Gminy.
- Logo przeznaczone będzie do wszystkich materiałów promocyjnych, informacyjnych i korespondencyjnych Gminy.
- Logo musi nawiązywać do tradycji oraz historii gminy, ale jednocześnie oddawać jej współczesny charakter.
- W warstwie informacyjnej LOGO zawierać musi nazwę gminy oraz wskazywać możliwości zaprezentowania strony www.
III. UCZESTNICY KONKURSU
- Konkurs ma charakter jednoetapowy.
- Konkurs adresowany jest do wszystkich mieszkańców Gminy Mirów.
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest:
- dostarczenie projektu zgodnego z wymaganiami określonymi w pkt IV niniejszego Regulaminu;
- dostarczenie oświadczenia o udziale w konkursie i akceptacji postanowień Regulaminu Konkursu.
- Każdy z uczestników może zgłosić jedną prace.
IV. PRACE KONKURSOWE
- Na konkurs należy dostarczyć pracę konkursową, na którą złożą się:
- opis logo (idea, znaczenie, symbolika itp.);
- logo podstawowe w wersji kolorowej.
- Praca konkursowa powinna być zaprezentowana w formie wydruku oraz w formie elektronicznej. Materiały, o których mowa w pkt IV ust. 1 pkt a) należy zaprezentować w formacie A4, materiały wymienione w pkt IV ust. 1 pkt. b) w formacie A4 oraz w wersji elektronicznej o rozdzielczości min. 300 dpi: pliki w formatach PDF lub JPG lub TIF zapisane na nośnikach CD/DVD.
- Praca konkursowa musi być pozbawiona graficznych i tekstowych elementów identyfikujących uczestnika konkursu.
- Do konkursu nie mogą być zgłaszane prace zbiorowe.
- Prace dostarczone na konkurs nie podlegają zwrotowi.
- Do konkursu nie mogą być zgłaszane prace, które brały udział w innych konkursach.
- Prace zgłoszone na Konkurs muszą być wykonane samodzielnie i być pracami autorskimi. Uczestnik Konkursu oświadcza, że posiada pełnię praw autorskich do pracy konkursowej zgłoszonej do Konkursu.
- Pełnoletni uczestnicy Konkursu oraz opiekunowie uczestników niepełnoletnich ponoszą pełną i wyłączną odpowiedzialność z tytułu roszczeń osób trzecich, jakie mogą powstać w związku z ewentualnym naruszeniem jakichkolwiek praw do zgłoszonych prac.
- Uczestnik wyraża zgodę na prezentowanie zgłoszonej pracy konkursowej oraz na jej publikację w materiałach promocyjnych Organizatora oraz w dokumentacji Konkursowej na wszystkich polach eksploatacji m. in. w materiałach drukowanych, Internecie, broszurach itp.
V. TERMIN I MIEJSCE DOSTARCZENIA PRAC KONKURSOWYCH
- Prace konkursowe z dopiskiem na kopercie „Logo Gminy Mirów” wraz z kartą zgłoszenia, oświadczeniem należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 18 marca 2022 r. do godz. 15.15 na adres: Urząd Gminy Mirów, Mirów Stary 27, 26-503 Mirów (decyduje data wpływu) lub e-mailowo na adres: urzad@mirow.pl
- Dostarczenie prac konkursowych wraz z oświadczeniem jest równoznaczne z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem pracy konkursowej ponosi uczestnik Konkursu.
VI. OCENA PRAC KONKURSOWYCH
- Oceny formalnej prac konkursowych dokona Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora.
- Przy ocenie Komisja Konkursowa weźmie pod uwagę następujące kryteria:
- kryterium zgodności treści wykonanej pracy z tematem konkursu – 20 pkt;
- kryterium pomysłowość i oryginalność w zakresie przedstawienia tematu – 20 pkt;
- kryterium funkcjonalności – zapewnienie możliwości edycji w różnych zastosowaniach i sytuacjach ekspozycyjnych – 10 pkt.
- Maksymalna ilość punktów przyznana przez jednego członka Komisji to 50 pkt.
- Zwycięzcą Konkursu, zwanym dalej Laureatem zostanie autor pracy, która zdobędzie łącznie największą sumę punktów.
- W przypadku uzyskania największej liczby punktów przez dwa zgłoszone projekty logo rozstrzyga decyzja Wójta Gminy Mirów.
- Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
- Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia Konkursu.
- Organizator ma prawo unieważnić Konkurs w każdym czasie bez podania przyczyny.
VII. NAGRODA
- Komisja dokona wyboru jednego zwycięskiego projektu na Logo Gminy Mirów. Autor zwycięskiej pracy otrzyma nagrodę o wartości 600 zł.
- Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnych modyfikacji zwycięskiego projektu z poszanowaniem oryginalnej formy, w celu jego skutecznego wykorzystania.
VIII. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
- Ogłoszenie wyników nastąpi dnia 31 marca 2022 r.
- Informacja o zwycięskiej pracy znajdzie się na stronie: urzad@mirow.pl
- Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska i informacji o laureatach konkursu, a także projektów konkursowych oraz umieszczenia tych informacji w materiałach reklamowych Organizatora oraz w mediach i Internecie.
IX. PRAWA AUTORSKIE
- Prace zgłoszone na konkurs wraz z prawem autorskim przechodzą nieodpłatnie na własność Organizatora Konkursu i nie będą zwracane.
X. DODATKOWE INFORMACJE
- Sprawy nieujęte w regulaminie oraz sporne decyzje rozstrzyga ostatecznie Organizator.
X a. Integralną częścią niniejszego Regulaminu są:
- Formularz zgłoszenia (zał. nr 1 do Regulaminu),
- Formularze oświadczeń (zał. nr 2 i nr 3 do Regulaminu).
Załącznik nr 1 do Regulaminu konkursu
Załącznik nr 2 do Regulaminu konkursu
Załącznik nr 3 do Regulaminu konkursu