Lekcja 1
Temat: Adverbs of manner. Przysłówki sposobu.
Wykonaj zadania pisemne w zeszycie. Jeśli możesz, wyślij zdjęcia wykonanych zadań na adres: m.gajewski@pspbieszkow.pl
Jeśli nie masz mozliwości wysłania drogą elektroniczną, zadania zostaną sprawdzone po powrocie do szkoły.
1.Teoria
Przeczytaj informację o przysłówkach sposobu na tej stronie a potem informację w zadaniu 4 na stronie 66 w waszym podręczniku
2. Zadania
By poćwiczyć budowę i użycie przysłówków sposobu, wykonaj następujące zadania:
- zadanie 5/66 – materiał audio
- zadanie 6/66 – należy uzupełnić luki właściwym przysłówkiem stworzonym na bazie przymiotników w ramce
- zadanie online – wykonać online, sprawdzić i przepisać do zeszytu
- zadanie online – wykonać online, sprawdzić i przepisać do zeszytu
- przetłumacz następujące fragmenty zdań na język angielski:
- Don’t drive so ____________ (szybko)!
- She speaks English ________ (płynnie).
- Push it _____________ (silnie).
- You did it ____________ (źle).
- I’m talking to you _________ (otwarcie).
Lekcja 2
Temat: Udzielanie rad za pomocą czasownika modalnego should.
- Teoria
- film:
https://www.youtube.com/watch?v=VEJPH6bC_Fg
- zad. 1/68
2. Ćwiczenia
- zad.2/68 – wstaw should lub shouldn’t
- zad. 3/68 – popatrz na obrazki i utwórz rady z pomocą czasownika should/shouldn’t i słówek podanych w ćwiczeniu
- zadanie online
- zadanie na learning apps:
Lekcja 3
Temat: Czasownik modalny have to.
- Teoria:
- filmik – zastosowanie, różnica między must i have to
- budowa – podręcznik, zadanie 4/68
- ewentualnie wszystko ładnie pisemnie zrobione online
2. Ćwiczenia
- 5/68 – za pomocą have to i zwrotów z ramki stworzy zdania, co trzeba zrobić, żeby wygrać w grę komputerową, jak w przykładzie
- zadanie online – uzupełnij zdania odpowiednią formą must i have to (pamiętaj, że mogą być
Lekcja 4
Subject: Ćwiczenia dotyczące poznanych czasowników modalnych.
Dziś pracujemy z Zeszytem Ćwiczeń, str. 29. Patrzymy na treść zadań i wpisujemy odpowiedzi do poniższego quizu:
Lekcja 5.
Subject: My favourite film. Mój ulubiony film.
- Upewnij się, że wiesz co znaczą następujące słowa (jeśli nie, sprawdź w słowniku):
- character
- introduction
- type of
- starring
- story
- ending
- review
2.Przeczytaj tekst z Zadania 5/71. To wzór recenzji filmowej.
3. Popatrz na tabelkę w Zadaniu 7/71. To plan recenzji filmu.
4. Na podstawie tekstu modelowego i planu recenzji napisz prostą recenzję swojego ulubionego filmu (staraj się wzorować na tekście modelowym!).
Swoją pracę wyślij na adres: m.gajewski@pspbieszkow.pl
Lekcja 6
Subject: Hollywood – prezentacja.
Tym razem łączymy umiejętności informatyczne z językiem angielskim. Z pewnością uczyłeś się już, jak tworzyć prezentacje w programie PowerPoint. Czy wiesz, że możesz go używać online na stronie internetowej (również przy pomocy aplikacji na telefonie)? Wystarczy zalogować się na swoje konto Office365:
Poszukaj informacji o Hollywood i stwórz prezentację na co najmniej 15 slajdów. Pamiętaj, by używać języka angielskiego. Możecie pracować w grupach – PowerPoint online umożliwia wspólną edycję prac: